Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

A honlapunk használatával tájékoztatásunkat tudomásul veszed. 

Gyakran ismételt kérdések

  • Mennyi a kiszállítási idő?

Az átlagos szállítási idő 1-2 munkanap.

  • Átvehetem a rendelt terméket?

Személyes átvétel

Webáruházunk személyes átvételi lehetőséget biztosít nyitvatartási időben.

  • Hogyan fizethetem ki a rendelt bőröndöt?

Különböző fizetési módok közül választhat: fizethet átvételkor készpénzben, bankkártyával, illetve banki átutalással. Személyes átvétel esetén a helyszínen bankkártyás fizetéssel, készpénzes fizetés lehetséges!

  • A kiszállítás ingyenes?

A kiszállítási díj 1900 Ft.  (Erről bővebben itt olvashat).

  • Hogyan tudok rendelni?

Rendelését leadhatja a honlapon keresztül, vagy e-mailben az info@noen.hu címen. Amennyiben kérdése van, telefonon keresztül is szívesen segítünk a +36202858430 -os telefonszámon. 

  • Honnan tudom, hogy hol jár a rendelésem?

Rendelésének állapotáról további információt kérhet a +36202858430 -os telefonszámon, vagy e-mailben az info@noen.hu címen. Kérjük, ehhez adja meg rendelésének sorszámát, és mi tájékoztatjuk rendelésének állapotáról, illetve, amennyiben lehetséges, a kiszállítás várható idejéről.

  • Cégek részére kiállítanak Áfa-s számlát?

Minden ügyfelünk részére Áfa-s számlát állítunk ki.

  • Hogyan mondhatom le a megrendelésemet?

Amennyiben bármilyen okból kifolyólag meggondolta magát, és le szeretné mondani rendelését, ezt a +36202858430 -os telefonszámon, vagy az info@noen.hu e-mail címen keresztül is megteheti.

  • Milyen napszakban történik a kiszállítás?

A kiszállítás időpontját illetően igyekszünk rugalmasan alkalmazkodni. A kiszállítás napján futárunk keresni fogja Önt.

  • Mi a teendő, ha a bőrönd hibás vagy sérült?

Amennyiben sérülést észlel, kérjük, forduljon hozzánk az info@noen.hu e-mail címen, vagy a +36202858430 os telefonszámon. A jótállási igény bejelentéséhez kérjük, fényképezze le a sérülést, és küldje el az  info@noen.hu  e-mail címre. Ezeket a képeket továbbítjuk a gyártónak, és igyekszünk orvosoljuk a problémát a reklamáció bejelentésétől számított 10-15 munkanapon belül.

  • Mi a teendő, ha vissza szeretném küldeni a bőröndöt?

Amennyiben vissza szeretné küldeni a rendelt bőröndöt, írjon nekünk e-mailben az info@noen.hu címre, vagy hívja a +36202858430 -as telefonszámot. Amint a bőrönd visszaérkezik hozzánk, és megbizonyosodtunk róla, hogy semmilyen garanciára vonatkozó szabály nem sérült, 72 órán belül visszautaljuk az árát az Ön által megadott bankszámla számra.