Garanciális feltételek
Ez a garancia csak a gyártási hibákra terjed ki, és nem tartalmazza a nem megfelelő használatból eredő károkat ( úgy, mint szokatlan elemekkel való közlekedés), hanyagság, baleset, kopás, extrém hőmérséklet, oldószerek, savak, víz, a termék normál elhasználódása, vagy szállítási károk ( például légitársaságok által). A nem megfelelő vagy nem megfelelően elvégzett karbantartás vagy javítás érvényteleníti ezt a garanciát. Mindemellett a termék Szakszervizbe való eljuttatásakor esetlegesen felmerülő szállítási, csomagolási és adózással kapcsolatos és egyéb költségek Önt terhelik.
A garanciális szolgáltatások igénybe vételéhez a Szervizközpontban, szüksége lesz a megfelelően kitöltött jótállási jegyre és az eredeti vásárlást igazoló blokkra. A Szerviz központ meghatározza, hogy a probléma megoldását fedezi-e vagy sem a garancia. Amennyiben a garancia érvényes, tájékoztatni fogják Önt, hogy a termék javítható-e vagy ki lesz-e cserélve. Minden ilyen javítás vagy csere költsége a Noen-ot terheli, beleértve az összes javítással vagy cserével járó kiadásokat. Amennyiben a terméket cserélni kell, de az a típus már nem érhető el, úgy a Noen vállalja, hogy egy hasonló termékkel helyettesíti.
Bőrönd tisztítás:
A külső felületet nedves szappanos szivaccsal, a belső bélést kárpittisztító szerrel.
Légitársasági kár:
A Poggyászok károsodásnak leggyakoribb oka a légijármű-poggyászkezelés, a csomagok átszállítása közben bekövetkező károk amelyekre mi nem vállalunk felelősséget. Mindig azt ajánljuk, hogy szánjon egy pillanatot arra hogy átnézze a csomagjait mielőtt leveszi a szalagról. Ha tranzit kár érte a terméket akkor értesítenie kell a légitársaságot vagy annak képviselőjét, mielőtt elhagyja a terminált, mivel nem fognak kárigényeket intézni önnel szemben, miután elhagyta a repteret.
Elállási jog
Mivel termékeinket kizárólag online értékesítjük, így azokat ügyfeleink előzetesen nem tekinthetik meg, ezért minden termékünkhöz biztosítunk elállási jogot. Vagyis ügyfeleink minden vásárlására vonatkozóan 14 napig korlátlan elállási joggal rendelkeznek, tehát, amennyiben termékünk nem nyerte el tetszésüket, úgy indoklás nélkül visszaküldhetik azt nekünk azonban csak eredeti csomagolásban fogadható el. Kérjük ne felejtse el, hogy a visszaküldés költségeit a vásárló viseli.
A garanciális igény a számla egy példánya (másolat is elfogadott) bemutatásával érvényesíthető.
Ennek hiánya esetén nem tudjuk a garanciális igényt elfogadni!
A garanciális javítások átvizsgálásának és javításának átfutási ideje maximálisan 1-2 hét , amennyiben az alkatrész raktárunkban elérhető. Amennyiben az alkatrész nincs raktáron, úgy fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb legyen.
Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A nem gyártásból eredendő hibás termék visszajuttatásának költségeit minden esetben a vásárló állja.